vineri, 20 mai 2016

Review Șampon Syoss Platin Control 100

Una dintre cele mai mari probleme ale părului meu este excesul de sebum la rădăcină. Din păcate, din cauza tendinței părului meu de a se îngrășa după doar o zi de la spălare și a vărfurilor uscate, sunt nevoită să caut și să folosesc șampoane cât mai blânde, care să nu-l agreseze în mod excesiv și care să nu-i facă și mai multe probleme scalpului meu sensibil, care se confruntă deseori cu mâncărimi și mătreață.
Printre aceste șampoane se numără Syoss Platin Control 100, pe care l-am folosit atât în varianta pentru păr gras, cât și în varianta pentru păr normal, care mi-a plăcut mai mult.
Syoss Platin Control 100 elimină mătreața după primele spălări, reduce mâncărimile de la nivelul scalpului, dă volum și ținută părului, îl lasă ușor de aranjat și catifelat la atingere. Parfumul șamponului este unul plăcut, care nu se menține foarte mult timp în păr, iar consistența acestuia nu este nici prea lichidă, nici prea densă,
Din păcate, chiar dacă șamponul controlează excesul de sebum și elimină cu succes mătreață, am observat că părul meu are tendința să cadă parcă și mai mult după ce îl spăl cu Syoss. Deși Syoss nu promite să amelioreze căderea părului, de câte ori încep să folosesc un șampon antimătreață nou, una dintre așteptările mele (nerealiste din câte văd) este și rezolvarea problemelor provocate de sufocarea rădăcinii părului de mătreață și/sau sebum.
Din experiența mea cu șampoane antimătreață sau mai bine zis din experiența mea cu șampoane în general, fie că e vorba de șampoane simple sau șampoane tratament, niciunul dintre zecile de șampoane pe care le-am încercat și folosit în ultimii ani nu m-a ajutat în privința căderii părului.
Cu toate acestea, am observat că Syoss își menține calitățile chiar și atunci când este diluat, motiv pentru care îl folosesc în continuare și nu cred că va dispărea prea curând din baia mea. De ce îl diluez? Pentru că de câteva săptămâni am început să adaug în șampon bere brună fiartă, momentan singurul remediu care m-a ajutat în privința căderii părului în exces.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu