miercuri, 25 mai 2016

Review Maybelline The Falsies Push Up Drama

The Falsies Push Up Drama a fost prima mea mascara Maybelline și cea care, în ciuda unor puncte slabe, m-a convins să încerc și alte rimeluri ale cunoscutului brand.
Atrasă de promisiunea unor gene spectaculoase și curioasă în privința periuței cu perișori în formă de cupă, am ales The Falsies din puzderia de mascara disponibile în magazinele de cosmetice.
Cu toate că The Falsies le conferă genelor un oarecare volum și alungire, formula mult prea lichidă a produsului tinde să încarce genele, să le lipească la bază și să-mi păteze arcada, deși sunt foarte atentă când aplic rimelul. Din fericire, din câte am observat, în timp, consistența lichidă a rimelului tinde să devină mai densă și nu va mai fi necesară atât de multă atenție și grijă la aplicare.
The Falsies rezistă foarte bine pe gene de-a lungul zilei și nu l-am găsit întins sub ochi, culoarea este intensă, iar demachierea se face foarte ușor.
Mi-ar fi plăcut să fie perișorii de plastic mai lungi, deoarece am rămas cu impresia că din cauza dimensiunii reduse nu-și fac treaba așa cum ar trebui și nu le oferă mai multă definire și o mai bună separare genelor.
The Falsies nu a avut efectul impresionant pe care mă așteptam să-l aibă asupra genelor mele și nici nu m-a făcut să-mi doresc să-l mai cumpăr pe viitor, dar datorită lui am descoperit câteva mascara Maybelline care mi-au plăcut foarte mult.
Maybelline The Falsies poate fi găsită la un preț destul de apropiat de cel al rimelului L'Oreal Miss Manga, care mi s-a părut mult mai bun, exceptând faptul că în cazul lui Miss Manga am câteva rețineri pricinuite de faptul că am observat că-mi cam pierdeam genele în perioada în care l-am folosit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu