marți, 10 mai 2016

Review fond de ten L'Oreal Infallible

Am început să folosesc fond de ten la șaptesprezece ani, iar de atunci încoace am fost, în mare parte, fidelă fondurilor de ten L'Oreal. De-a lungul anilor, am încercat, pe măsură ce au fost disponibile pe piață, mai multe fonduri de ten L'Oreal, preferând întotdeauna noutățile, datorită beneficiilor promise de producător și a evoluției fondurilor de ten, care au început să conțină tot mai multe ingrediente care îmbunătățesc aspectul tenului și al porilor dilatați, acționează împotriva îmbatrânirii premature a pielii, au efect hidratant, sunt necomedogene, matifiante si în unele cazuri chiar protejează tenul de efectele nocive ale razelor ultraviolete.
L'Oreal Infallible a intrat în beauty box-ul meu în urmă cu aproape nouă luni și până acum nu m-a dezamăgit niciodată, în ciuda schimbărilor de anotimp și de temperatură. Fondul de ten are o textură cremoasă, este mult mai puțin lichid decât Accord Parfait și se aplică ușor atât cu degetele, cât și cu burețelul. În ciuda faptului că L'Oreal promite că va rezista pe ten 24 de ore, eu pot să garantez doar pentru 14 sau 15 ore, maximul de timp în care l-am purtat pe piele.
Având un ten mixt, care tinde să înceapă să lucească în zona T, m-am așteptat să fie necesară aplicarea unui pudre, de care în timpul iernii nu am avut nevoie. Cu toate acestea, după ce temperatura a depășit 20 de grade, după 4 sau 5 ore de la aplicarea fondului de ten, tenul meu a început să lucească ușor și am decis să folosesc pudra matifiantă Infallible.
Acoperirea fondului de ten Infallible este medie, dar cu două straturi aceasta crește și sunt acoperite foarte bine atât coșulețele cât și semnele lăsate de acnee sau petele. În privința porilor dilatați, în cazul meu nu a fost necesară aplicarea unui primer înaintea fondului de ten, aceștia devenind practic invizibili și fără primer.
Printre punctele forte ale Infallible am remarcat faptul că nu scoate în evidența micile riduri cu care am început să mă confrunt, că uniformizează nuanța tenului, nu încarcă deloc tenul și oxidează foarte puțin. Efectul de mască lipsește cu desăvârșire, iar aspectul final este unul catifelat și mat. Nuanța pe care am folosit-o până acum, 130 True Beige, a fost perfect compatibilă cu nuanța tenului meu și mi s-a întâmplat foarte des să mi se spună că nu pare că port fond de ten.
Pentru vară am ales nuanța 140, Golden Beige, care este momentan puțin cam închisă pentru tenul meu, dar care din experiența anilor trecuți va fi perfectă pe la sfârșitul lunii iulie, după câteva zile de plajă.
Printre punctele slabe ale acestui fond de ten pot să menționez faptul că acesta nu este atât de rezistent la transfer precum promite și că uneori mi s-a întâmplat să observ că au fost evidențiate unele porțiuni de piele mai uscate, fapt ușor de remediat prin aplicarea unui primer sau a unei creme hidratante.
În mod clar, cel mai bun fond de ten L'Oreal pe care l-am folosit, Infallible este perfect pentru persoanele care au tenul mixt sau gras, care se confruntă cu imperfecțiuni ale tenului și care își doresc un fond de ten care să arate și să se simtă cât mai natural.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu